معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی دانمارک

بخش دوم از گزیده اخبار و تحولات اقتصادی دانمارک در هفته دوم دی ماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی سوئد

گزیده مهم ترین اخبار و تحولات اقتصادی سوئد در هفته سوم آذرماه 1400 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اقدامات دولت پرتغال در مبارزه با بیماری کووید -19و تحولات مربوطه

دولت پرتغال در مبارزه با بیماری کووید -19 و تحولات مربوطه آن شامل مناطقی از کشور که به مرحله ی جدید کاهش محدودیت ها وارد نخواهند شد، لغو بیشتر محدودیت ها در کشور از 14 ژوئن، و گواهی سبز دیجیتال می‌پردازد.

اخبار اقتصادی ایتالیا (هفته اول اردیبهشت 1400 )

اخبار اقتصادی ایتالیا در هفته اول اردیبهشت ماه 1400 که در رسانه‌های این کشور منتشر گردیده به شرح زیر است :

بررسی چالشهای مجارستان در موج سوم کرونا

دولت مجارستان در کنترل موج  اول و دوم کرونا از موفقیت نسبی برخوردار و در بین کشورهای منطقه اروپای مرکزی، مجارستان در زمره دارندگان کمترین آمار مرگ و میر و مبتلا به ویروس کرونا قرار گرفت.  به نظر می سد به همین علت، دولت در تابستان سال گذشته و بویژه در ماههای اگوست پاره ای از محدودیت های کرونایی را کاهش داد. به دنبال آن گردشگری داخلی به شکل بی سابقه ای رونق گرفت و این بار به جای سفر به سایر کشورهای اروپایی، مقصد اول گردشگران، سفر به شهرهای توریستی مانند بالاتون و سایر مناطق با جاذبه‌های توریستی  بوده است . گرچه عده ای نیز سفر به کشورهای همسایه مانند کرواسی، اسلوونی و همچنین ایتالیا را بر گردشگری داخلی ترجیح دادند.

اخبار و تحولات اقتصادی فنلاند ( هفته اول بهمن 1399)

برخی از مهمترین اخبار و تحولات اقتصادی کشور فنلاند در هفته اول بهمن‌ماه 1399 به شرح ذیل می‌باشد.