معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۳/۰۷/۱۱- ۰۸:۰۰

نمایشگاه بین المللی پرورش گل 2024 آمستردام

نمایشگاه بین المللی پرورش گل The International Floriculture Trade Fair – IFTF “ که از تاریخ 15 الی 17 آبان 1403 در شهر آمستردام-هلند برگزار خواهد شد، یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین نمایشگاه‌های بین المللی مرتبط با پرورش گل در جهان می‌باشد.

IFTF2024  که به نوآوری و تقویت ارتباطات صنعتی معروف است، زمینه مهمی‌برای تجارت و خلاقیت جهت شکل دادن به آینده گل و گیاه نیز می‌باشد و بر همین اساس HPP Worldwide به عنوان برگزارکننده این رویداد، وعده داده که رویداد امسال، برنامه ای پیشرو در صنعت گل خواهد بود. افزون بر آن، IFTF2024 صرفاً یک نمایشگاه تجاری نیست بلکه پلتفورم منحصر به فردی است که در آن جامعه پرورش گل دور هم جمع می‌شود تا آخرین نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارد، با خریداران بالقوه ارتباط برقرار کنند و فرصت های تجاری آینده را با هم بررسی کنند. این رویداد فرصتی نادر برای مشارکت کنندگان است تا با متخصصان برتر جهانی ارتباط برقرار کنند، با محصولات پیشرفته آشنا بشوند و همپا با آخرین روندهای صنعتی به جلو حرکت کنند.

نوآوری در کانون IFTF2024 قرار دارد. فن‌آوری‌های جدید با هدف افزایش پایداری در تولید گل، کاهش اثرات زیست‌محیطی و بهبود کارایی زنجیره تامین به‌طور کامل به نمایش گذاشته می‌شوند. در سال‌های اخیر، تمرکز فزاینده‌ای بر بسته‌بندی سازگار با محیط زیست، شیوه‌های رشد کم مصرف آب و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در گل‌کاری شده است. ظهور اتوماسیون، هوش مصنوعی و دیجیتالی شدن در صنعت گل‌کاری نیز با نمایش نرم‌افزارها و ابزارهای جدیدی که برای بهینه‌سازی تولید و توزیع طراحی شده‌اند، در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

آنچه که IFTF2024 را برای شرکت کنندگان واقعا ارزشمند می‌کند، نقش آن به عنوان یک مرکز شبکه ارتباطاتی جهانی است. این نمایشگاه طیف گسترده ای از متخصصان از تولیدکنندگان و گل فروشان گرفته تا تامین کنندگان و ارائه دهندگان فناوری را گرد هم می آورد. IFTF2024 نه تنها برای معاملات تجاری، بلکه برای به اشتراک گذاشتن دانش و بینش هایی طراحی شده یی که به رشد و نوآوری کل صنعت گل و گیاه کمک می‌کند.

یکی از نکات برجسته IFTF2024 دامنه بین المللی آن می‌باشد. غرفه داران و شرکت کنندگان از سرتاسر جهان می آیند و آن را به جشنی جهانی برای پرورش گل تبدیل می‌کنند. بازدیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت تا غرفه‌های خاص کشورها نظیر کلمبیا، تایلند و ایتالیا -که بهترین گل های خود را ارائه می دهند- را بازدید کنند. غرفه‌های کشورها نگاهی اجمالی به تکنیک‌های رشد محلی، تأثیرات فرهنگی بر گل‌کاری و منحصربه‌فرد بودن گیاهان هر منطقه را نیز ارائه می‌دهند. همچنین IFTF2024 فضایی ایده آل برای غرفه داران جهت ایجاد مشارکت های بین المللی، تبادل دانش و کشف فرصت های فرامرزی خواهد بود. این رویداد در فضایی بالغ بر 25000 متر مربع برگزار خواهد شد.

آدرس محل برگزاری IFTF2024:

Greater Amsterdam Expo (formerly known as Expo Haarlemmermeer)
Stelling 1, 2141 SB Vijfhuizen, Netherlands

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما