معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۲/۰۷/۰۶- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۱۶۴

پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و خدمات وابسته (IPAP ) و بسته بندی و فرآوری( pacprocess )

پنجمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری همزمان با نمایشگاه چاپ و بسته بندی(IPAP) از 10 لغایت 13 مهرماه 1402 (5-2 اکتبر2023) در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، ماشین آلات و خدمات وابسته IPAP تهران، با هدف نفوذ به بازارهای بین المللی و منطقه ایجاد شده است. با توجه به توانمندی‌های داخلی در حوزه ساخت ماشین آلات و دانش فنی نیروهای متخصص داخلی این نمایشگاه تلاش دارد، بتواند سهمی در بدست آوردن بازار 500 میلیونی منطقه و افزایش سهم صادراتی کشور در حوزه ماشین آلات و خدمات چاپ داشته باشد و از طرف دیگر بتواند زمینه ورود تکنولوژی‌های جدید را با حضور مشارکت کنندگان خارجی فرآهم آورد.

نمایشگاه بین المللی صنعت بسته بندی و فرآوری pacprocess تهران، به عنوان اولین نمایشگاه تخصصی در ایران که به صورت اختصاصی تمامی زنجیره تولید حوزه ماشین آلات بسته بندی و فرآوری را در بخش های 1- صنایع غذایی و نوشیدنی‌ها 2- دارویی، آرایشی و بهداشتی 3- پخت نان، شیرینی و شکلات 4- کالا های غیر غذایی و صنعتی را تحت پوشش قرار می هد. این نمایشگاه همواره با تاکید بر تخصص گرایی تلاش دارد با هدف جذب حداکثری بازدیدکنندگان و خریداران بین المللی بستری مناسب جهت ارائه توانمندی‌های تولیدات داخلی در کنار رقبای بین المللی برای مشارکت کنندگان فراهم آورد.

این رویداد با هدف فراهم کردن بستری مناسب با رویکردی صادرات محور و به منظور تقویت و ارتقاء تولیدات داخلی و معرفی توانمندی‌های شرکت های ایرانی برنامه ریزی شده است. لذا از مشارکت و حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه ماشین آلات خط تولید، فرآوری و ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی، کارتن سازی، کاغذ و ورق، بسته بندی‌های پلاستیکی، چاپ فلکسو، چاپ دیجیتال و صنایع وابسته در این نمایشگاه استقبال می‌شود.  

علاقمندان  جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به وبگاه www.ipapexpo.ir مراجعه نمایند.

فایل های ضمیمه

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما