معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۲/۰۴/۱۶- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۱۰۵

سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه به استان اردبیل

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در سفر به استان اردبیل در جلسه هم اندیشی فعالین اقتصادی این استان و همچنین نشست هم اندیشی معاونین اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور شرکت نمود.

جلسه هم اندیشی فعالین اقتصادی استان اردبیل در اتاق بازرگانی استان

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی ویر امور خارجه در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۵ در جلسه هم اندیشی فعالین اقتصادی اردبیل که در محل اتاق بازرگانی این استان برگزار شد به تشریح اولویت های اقتصادی کشور از جمله حوزه‌های ارزآوری و توسعه صادرات؛ کاهش میزان واردات؛ انتقال فناوری؛ ترانزیت و حمل نقل و ... پرداخت و ضمن گفتگو با فعالان اقتصادی استان، از موانع و مشکلات آنان در توسعه میزان صادرات کالاهای غیر نفتی مطلع و راهکارهای لازم را ارائه نمود.

نشست هم اندیشی معاونین اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور 

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه همچنین با حضور در نشست هم اندیشی معاونین اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور که در محل استانداری اردبیل برگزار شد، طی سخنانی ضمن اشاره به همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه و کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین بعنوان اولویت دولت سیزدهم، بر ضرورت حفظ و تثبیت بازارهای موجود و همچنین ورود فعالان اقتصادی کشور به بازارهای جدید در حوزه‌های مختلف اقتصادی تاکید نمود.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما