معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۲/۰۱/۲۶- ۰۸:۰۱ - مشاهده: ۱۶۴

اولین رویداد بین‌المللی تامین‌ مالی نوآوری و فناوری FINOTEX

اولین دوره رویداد بین‌‌المللی تامین‌ مالی نوآوری و فناوری FINOTEX با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری همزمان با دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در تاریخ 19 لغایت 22 اردیبهشت ماه سال 1402 در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌گردد.

یکی از لازمه‌های اساسی برای توسعه محصولات فناورانه و نوآورانه، تجاری‌سازی آنها و رونق شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد بسترها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری است. بر همین اساس، معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف معرفی ظرفیت‌های تامین مالی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای رشد حداکثری تولیدات دانش‌بنیان و جذب منابع مالی جدید به عرصه اقتصاد دانش بنیان، اولین رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فناوری را با عنوان اختصاری «فینوتکس» برگزار می‌کند.

محورهای رویداد فینوتکس

رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس)، در نخستین دوره برگزاری خود، دارای بخش‌های اصلی و جانبی مختلفی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جشنواره معرفی و تجلیل از تاثیرگذارترین نهادهای تامین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، برگزاری پنل‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی ، کافه سرمایه در قالب برگزاری جلسات B2B و همرسانی بین تیم‌های استارتاپی و سرمایه‌گذاران ، استقرار میز مشاوران برای ارائه خدمات مشاوره تامین مالی و سرمایه‌گذاری حوزه دانش‌بنیان و برگزاری نمایشگاه اختصاصی نهادهای مالی و سرمایه گذاری اشاره کرد.

در کنار برگزاری رویداد، چندین برنامه متنوع دیگر با هدف رفع نیازهای سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران در رویداد فینوتکس امسال، به مخاطبان ارائه خواهد شد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما