معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۱/۰۲/۲۴- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۲۱۸

دیدار کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با استاندار مرکزی

جمعی از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه که به زودی عازم ماموریت خارج کشور می باسند، صبح چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 با استاندار استان مرکزی دیدار کردند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدجواد همت پناه رئیس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه ای وزارت امور خارجه که بهمراه جمعی از کارشناسان اقتصادی آن وزارت به استان مرکزی سفر نموده اند در نشست با استاندار مرکزی با اشاره به هف سفر به این استان اظهار داشت: فرصتی ایجاد شد تا بتوانیم از نزدیک با امکانات، استعدادها و توانایی‌های تجاری و سرمایه‌گذاری شهر اراک و استان مرکزی و البته همچنین نیازمندیهای آنان آشنا شویم. وی افزود: وزارت امور خارجه و معاونت اقتصادی تمام قد برای حمایت هر چه بیشتر از فعالان اقتصادی کشور و تسهیل مراودات آنان با کشورهای هدف ایستاده است.

مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز بیان داشت : امروز 26 نفر از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در استانداری مرکزی حضور یافته اند تا با ظرفیت های اقتصادی و حوزه‌های صنعتی و کشاورزی و خدمات فنی و مهندسی و گردشگری استان آشنایی پیدا کنند و بتوانند در ماموریت خود به کشورهای مختلف کار را بخوبی دنبال کنند.

وی ادامه داد: تقاضا داریم کمک شود تا استان مرکزی به عنوان قطب صنعت و گشاورزی کشور و با ظرفیت های متعدد، به مجموعه کشورهای دیگر در این حوزه‌ها معرفی و نقش ایران و بهویژه استان‌های دارای ظرفیت در تکمیل زنجیره‌های ارزش بین المللی پررنگ شود.  

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما