معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۸/۱۱/۲۰- ۰۸:۳۰ - مشاهده: ۴۵۴

نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و ماشین آلات وابسته در شیراز

نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و ماشین آلات وابسته ( نمایشگاه بین المللی ماشین آلات راهداری، معدنی و عمرانی) از تاریخ 7 الی 10 اسفند ماه 1398 در شیراز برگزار خواهد شد . نهمین نمایشگاه سنگ، معدن و ماشین آلات وابسته  شامل بخش‌های متنوعی از صنعت، سنگ، معدن و حوزه‌های مرتبط با ماشین آلات و تجهیزات وابسته راهسازی،معدنی و عمرانی  بوده و با هدف ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت ها و ضرورت توانمندسازی شرکت های داخلی و همچنین شناسایی و معرفی ظرفیت ها و توانمندی‌ها در حوزه  صنعت، سنگ و ماشین آلات وابسته و ارتباط مناسب بین صنایع بومی استان با سایر استان‌ها و کشورها برگزار می‌گردد.

حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی می‌تواند منجر به ثبات اقتصادی ،رونق صنایع داخلی ، پایداری اشتغال، تأمین نیاز های اساسی صنعت و در نهایت موجبات شکوفایی اقتصادی را فراهم آورد. نمایشگاه صنعت،سنگ، معدن و ماشین آلات وابسته فرصت بسیار مغتنمی است تا اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در این صنایع بتوانند دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید فعالان و متخصصان صنایع داخلی قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد این صنایع، فعالیت ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند. از مزیت های جدید سرمایه گذاری و توسعه صنعتی پایدار و ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری در بخش صنایع کانی غیرفلزی و معدنی می‌باشد. 

این نمایشگاه  که توسط شرکت مدیریت و توسعه فروغ افکار برگزار می‌شودشامل محورهای اصلی  صنعت، سنگ، معدن، ماشین آلات، تجهیزات، ایمنی و محورهای فرعی فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین، ماشین آلات حفاری، تجهیزات و ماشین آلات خرد کننده مواد معدنی، تجهیزات خطوط انتقال و توزین و فرآوری، ماشین آلات و تجهیزات اکتشافی، تجهیزات فیلتراسیون و هواساز، روانکاران صنعتی و معدنی و تجهیزات ایمنی، تأسیسات تهویه ، محیط زیست می‌باشد.

از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برگزاری همایش و کارگاه‌های آموزشی، برگزاری نشست تخصصی با رایزنان بازرگانی، برگزاری نشست های B2B بین مشارکت کنندگان حاضر در نمایشگاه و برگزاری نشست های B2B بین هیات های تجاری با مشارکت کنندگان اشاره کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند به وب سایت نمایشگاه به آدرس    http://intexpo24.com  مراجعه فرمایند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما