معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
حضور کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی از جمله دغدغههای اصلی امروز کشور در جهت بهبود صادرات و به تبع آن بهره مندی از حداکثر ظرفیت تولید داخلی در راستای تحقق نامگذاری 1399 توسط مقام معظم رهبری با عنوان "سال جهش تولید" میباشد. برای دستیابی به این هدف و با نگاه بلند مدت و ملی به بحث صادرات، برند سازی محصولات استراتژیک غیر نفتی ایران هم به جهت مزیت های نسبی در حجم و کیفیت تولید و هم به جهت ارتباط با ریشههای هویتی برند ملی ایران، در اولویت برنامه ریزیهای مرتبط با صادرات قرار میگیرد.
دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹