معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

تجارت خارجی پلی‌اتیلن اسپانیا در 9 ماه اول سال 2023

بر اساس گزارش سالانه موسسه پلاستیک اروپا، اسپانیا پس از آلمان، ایتالیا و فرانسه، با بیش از 3 میلیون و 800 هزار تن در سال، چهارمین کشور اروپا با بیشترین تقاضای مواد اولیه پلاستیکی می‌باشد. در میان مواد اولیه پلاستیکی مصرفی در اسپانیا، بیشترین میزان مربوط به پلی‌پروپیلن (19 درصد از کل)، پلی‌اتیلن سبک (17 درصد از کل)، پلی‌اتیلن سنگین (12 درصد از کل)، پلی‌اورتان (8 درصد از کل) و پلی‌استایرن (4 درصد از کل) می‌باشد.

اخبار اقتصادی روسیه - جمهوری تاتارستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی روسیه (جمهوری تاتارستان) در هفته دوم آذرماه 1401 مندرج در رسانه‌های این منطقه به شرح زیر ارائه می‌گردد.

تجارت خارجی مواد پلاستیکی اسپانیا در شش ماه نخست سال 2022

بر اساس گزارش سالانه موسسه پلاستیک اروپا، اسپانیا پس از آلمان، ایتالیا و فرانسه، چهارمین کشور اروپا با بیشترین تقاضای مواد اولیه پلاستیکی می‌باشد (بیش از 3 میلیون 800 هزار تن در سال). در میان مواد اولیه پلاستیکی مصرفی در اسپانیا، بیشترین میزان مربوط به پلی‌پروپیلن (19 درصد از کل)، پلی اتیلن سبک (17 درصد از کل)، پلی اتیلن سنگین (12 درصد از کل)، پلی‌اورتان (8 درصد از کل) و پلی‌استایرن (4 درصد از کل) می‌باشد.

تجارت خارجی مواد پلاستیکی (پلی اتیلن) اسپانیا -9 ماهه سال 2021

در گزارش آماری زیر که بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده توسط اتاق بازرگانی اسپانیا تهیه شده است، تولید، صادرات و واردات این محصول در اسپانیا در 9 ماهه سال 2021، مورد بررسی قرار گرفته است.