معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تقویم نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در سال 1402

تقویم رویدادهای نمایشگاهی کشورمان در سال 1402 حاوی بیش از 60 رویداد تجاری - صنعتی است که از اردیبهشت تا پایان اسفند 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر ایران

انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران «هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران (Iran REC 2023) را در تاریخ 8 و 9 بهمن 1401 در تهران برگزار می نماید.

خط هوایی تهران - رشت - آستراخان افتتاح شد

خط هوایی تهران - رشت - آستراخان در روز یک‌شنبه 9 مرداد 1401 طی مراسمی در فرودگاه بین‌المللی «سردار جنگل» رشت افتتاح گردید.

چشم‌انداز روابط تهران-تاشکند

سفیر ایران در تاشکند : چشم انداز بسیار روشنی در روابط تهران-تاشکند در همه سطوح و زمینه‌ها وجود دارد و انتظار می‌رود با حضور رئیس جمهور ایران در نشست سران شانگهای در «سمرقند» و دیدار رؤسای جمهور 2 کشور تحرک و جهش بزرگی در روابط ایجاد شود.

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و باغبانی «آیفارم» در تهران برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و باغبانی «آیفارم» در روزهای 21 تا 24 شهریور 1401 (12 تا 15 سپتامبر 2022) در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

راه‌اندازی خط پروازی جدید بین ایران و قزاقستان

سومین خط پروازی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان از 26 تیر 1401 (17 ژوییه 2022) در مسیر مشهد - آلماتی - مشهد برقرار می‌گردد.

اخبار اقتصادی تاجیکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی تاجیکستان در هفته دوم خرداد 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته نخست خرداد 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

بازتاب رسانه ای برگزاری هجدهمین نشست کمیسیون همکاریهای بین دولتی ایران و کوبا در مطبوعات این کشور

گزارش بازتاب رسانه ای و خبری مطبوعات کشور کوبا در خصوص برگزاری هجدهمین کمیسیون همکاری‌های بین دولتی اقتصادی و علمی- فنی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کوباکه از 25 الی 27 اردیبهشت ماه 1401 (15 الی 17 ماه می 2022) در تهران برگزار گردید به شرح ذیل ارایه می‌گردد: