معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امورخارجه: ۴۷ درصد صادرات ایران به کشورهای همسایه است

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در روز پنج شنبه ششم شهریور 99 در سفر به شهرستان‌های پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار مغان از سد و پروژه‌های پایاب خداآفرین، مجتمع گلخانه، شرکت کشت و صنعت مغان، پایانه و گمرک مرزی بیله سوار و محل انتخابی احداث شهرک صنعتی مشترک و بارانداز ریلی با جمهوری آذربایجان با همراهی استاندار اردبیل و مدیران استانی و شهرستانی بازدید کرد.

نشست معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با مدیران شرکتهای برتر کشور در زمینه تولید اقلام دارویی و پزشکی

نشست «بررسی راهکارهای حمایت از تولیدکنندگان داخلی محصولات پزشکی و دارویی برای افزایش سطح تولید و صادرات مازاد تولید آنها» با حضور 26 نفر از مدیران شرکتهای برتر کشور در زمینه تولید اقلام دارویی و پزشکی و نمایندگان سندیکای صاحبان صنایع دارویی، انجمن بیوتکنولوژی، اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی بریاست جناب آقای غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در تاریخ اول مرداد ماه 1399 برگزار شد.

مصاحبه معاون دیپلماسی اقتصادی در حاشیه چهارمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال 1399

غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و در حاشیه چهارمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال 1399 ابراز داشت در صورت درخواست ونزوئلا همکاری‌های ایران و آن کشور در بخش‌های مختلف ادامه خواهد داشت. آخرین نفتکش ایرانی امروز وارد سواحل ونزوئلا می‌شود.