معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

دیدار کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با استاندار مرکزی

جمعی از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه که به زودی عازم ماموریت خارج کشور می باسند، صبح چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 با استاندار استان مرکزی دیدار کردند.

سوابق مدیریتی معاون جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه

با انجام مراسم معارفه در روز یکشنبه 28 شهریور 1400، دکتر مهدی صفری به‌عنوان معاون جدید دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه رسما کار خود را در این معاونت آغاز نمود.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاونان وزارت امور خارجه

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گزارش مختصری از مراسم تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید وزارت امور خارجه در روز یکشنبه، ۲۸ شهریور که با حضور وزیر امور خارجه و جمعی از مدیران ارشد در محل این وزارتخانه برگزار شد، به شرح زیر منتشر نمود.

دکتر ظریف: وزارت امور خارجه توسعه گرا، باید یک دستگاه سیاسی و اقتصادی باشد

به گزارش ایسنا، دکتر محمد جواد ظریف وزیر محترم امور خارجه کشورمان در دیدار مورخ سه شنبه 19 اسفند ماه 1399 با مدیران شرکت های نمونه و ممتاز صادرکننده کالا و خدمات فنی و مهندسی کشورمان که به منظور بررسی تجارت خارجی و صدور خدمات فنی و مهندسی و با برنامه ریزی و هماهنگی معاونت دیپلماسی اقتصادی صورت پذیرفت اظهار داشت : ما به سفرای خود در خارج تاکید کرده ایم که ارزیابی عملکرد آنها براساس میزان صادرات کالاهای غیر نفتی ، صادرات خدمات فنی مهندسی، صادرات نیروی انسانی و واردات سرمایه، فناوری و توسعه گردشگری (افزایش سفرگردشگران به ایران) است.