معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه : پیشنهاد معافیت صادرکنندگان بخش کشاورزی از بازگرداندن ارز صادرات

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در حاشیه چهاردهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: پیشنهاد معاف شدن صادرکنندگان بخش کشاورزی از بازگرداندن ارز حاصل از صادرات، مشروط بر اینکه صادرکنندگان ارز خود را برای واردات کالا‌های مورد نیاز بخش کشاورزی اختصاص دهند، در جلسه اخیر ستاد مطرح شد.

تمرکز ۷۰ درصد اهداف صادرات بر کشور‌های همسایه

معاون محترم دیپلماسی اقتصادی وزیر امورخارجه، با تاکید بر اینکه دولت می‌تواند با اعلام کالا‌های اولویت دار برای واردات، ارز مورد نیاز را برگرداند، گفت: لازم است دولت راهکار بازگشت ارز را به صادرکنندگان ارائه کند.

برگزاری نشست ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی بریاست معاون اول رئیس جمهور

معاون اول رئیس جمهور گفت: صادرات غیرنفتی به منظور تامین ارز مورد نیاز کشور و افزایش تولید داخلی و اشتغال زایی اولویت اصلی اقتصاد است. صادرات غیرنفتی، اولویت اصلی برای تامین ارز و افزایش تولید

جذابیت‌های بازار بورس برای سرمایه گذاران خارجی

غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اظهار داشت : شرایط بازار بورس در ماه‌های اخیر موجب ورود سرمایه گذاران کشور‌های خارجی به خصوص ایرانیان خارج از کشور در این بازار خواهد شد.

مصاحبه معاون دیپلماسی اقتصادی در حاشیه چهارمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال 1399

غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و در حاشیه چهارمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال 1399 ابراز داشت در صورت درخواست ونزوئلا همکاری‌های ایران و آن کشور در بخش‌های مختلف ادامه خواهد داشت. آخرین نفتکش ایرانی امروز وارد سواحل ونزوئلا می‌شود.

مصاحبه معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در حاشیه دومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال 1399

جناب آقای غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور در حال مذاکره با مقامات خارجی برای تردد تجار و بازرگانان هستند، گفت: شرایط تردد تجار و صادرکنندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی به زودی اعلام می‌شود.

مصاحبه معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در حاشیه نخستین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال 1399

جناب آقای غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در حاشیه نخستین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال 1399 و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: وزارت امور خارجه و وزارت راه و شهرسازی در بخش حمل و نقل هوایی برای بازگشت دانشجویان ایرانی از کشور‌های مختلف به داخل کشور اعلام آمادگی نموده و نمایندگی‌های ما فهرست این افراد را آماده کرده اند و همچنان منتظر پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت هستیم تا درباره اینکه چگونه این افراد وارد کشور شوند هماهنگی شود .

تحریم‌های ضد ایران آمریکا، اقدام علیه بشریت است

آقای غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در گفتگوی اختصاصی مورخ 10 فروردین 1399 با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما بیان داشتند؛ دنیا باید بداند آمریکا ظلم بسیار بزرگی علیه ملت ایران روا داشته که مصداق بارز جنگ اقتصادی، تروریسم اقتصادی و تروریسم بهداشتی است و اقدامات تحریمی آنان اقدام علیه بشریت است.