معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی ترکیه - آنکارا

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در هفته اول مردادماه 1403 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی ترکیه - آنکارا

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در هفته دوم بهمن ماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی ترکیه - آنکارا

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در هفته سوم دی ماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد:

ذخایر ارزی و حجم وامهای سیستم بانکی ترکیه

آمار هفتگی و میزان اندوخته بانک مرکزی ترکیه در گزارشی از سوی این بانک اعلام شد. بر اساس این گزارش، ذخایر ناخالص ارزی بانک مرکزی با 7 میلیارد و 597 میلیون دلار کاهش به 60 میلیارد و 815 میلیون دلار رسید. ذخایر ناخالص ارزی در هفته 15 الی 21 می 2023 میلادی در سطح 68 میلیارد و 412 میلیون دلار بود.

اخبار اقتصادی ترکیه - آنکارا

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در هفته دوم خرداد ماه 1402مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ترکیه - آنکارا

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در هفته اول خرداد ماه 1402مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

کاهش قابل توجه واردات طلا توسط ترکیه

صادرات طلای سوئیس به ترکیه در فوریه سال جاری میلادی با کاهش بی سابقه ای روبرو شد. علی رغم کاهش صادرات طلای سوئیس به ترکیه، صادرات طلای این کشور به چین و هند به دلیل کاهش قیمت طلا افزایش قابل توجهی داشت.

اخبار اقتصادی ترکیه - آنکارا

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در هفته سوم آبان ماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی کشور ترکیه (هفته چهارم فروردین 1400)

گزیده ای از اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در هفته چهارم فروردین 1400 که در رسانه‌های این کشور منتشر گردیده به شرح ذیل ارائه میگردد.

اخبار اقتصادی ترکیه( مرداد ماه 1399)

اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در مرداد ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور منتشر شده به شرح ذیل ارائه می‌گردد: