معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

هدف گذاری ویتنام جهت تبدیل شدن به یک کشور دیجیتالی

سیاست­های راهبردی ویتنام در حوزه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط نخست وزیر این کشور ابلاغ شد. در این مطلب نگاهی به این سیاست ها و جایگاه فناوری اطلاعات در اقتصاد کشور ویتنام شده است.

افتتاح دفتر اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران در کنیا

روز چهارشنبه 8 بهمن 1399 ،دفتر اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران همزمان بـا افتتـاح مرکـز نوآوری فناوری ایران و مصادف با برگزاری دومین نشسـت تجاری- فناوری شـرکتهای دانش بنیـان در نایروبی پایتخت کنیا با حضور جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاسـت جمهوری و نیز با حضور اعضای کمیسـیون صادرات اتحادیه افتتاح و راه اندازی شـد. این دفتر قرار اسـت به عنوان پایگاه دائمی ایران در کنیا برای تسـهیل صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و خلاق ایرانـی در حـوزه ICT بـه بـازار شـرق آفریقا فعالیت نماید.

چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت هوشمند در گوانجو

چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت هوشمند به همراه کنفرانس جهانی تبادل فناوری و نوآوری با حضور بیش از 500 نفر از دانشمندان، محققان و کارآفرینان از تاریخ  2 لغایت 4 آذر ماه 1399 ( 22 -24 نوامبر 2020) در گوانجو برگزار گردید. محور اصلی این رویداد که توسط جامعه مهندسی اپتیک چین برگزار شده بود، توسعه صنعت هوشمند و مشارکت در تبادل فناوری بود.