معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

لیست همایش‌های بین‌الملل برزیل در حوزه دانش بنیان

گزیده مهمترین همایش‌های بین الملل برزیل که در حوزه فعالیت های دانش بنیان برای ماه بهمن ماه 1402 در این کشور برگزار می‌گردد، به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

فهرست شرکتهای دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

اطلاعات برخی شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مشخصات آنها به زبان انگلیسی و فارسی جهت بهره برداری علاقمندان پیوست می باشد.

معرفی شرکت های دانش بنیان صادراتی ایران (بخش چهارم)

باشگاه سرآمدان صادرات دانش بنیان از طریق ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان براساس شاخص‌هایی در سه مولفه فنی، زیرساخت های شرکتی و میزان فروش داخلی و خارجی، اقدام به رتبه‌بندی و انتخاب شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی برتر کرده است. این شرکت ها با توجه به نتایج ارزیابی‌ها در قالب شرکت‌های 5، 4 و 3 ستاره و مستعد تقسیم‌بندی شده اند.

دیدار معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه

آقای خیر الدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران بخش های فناوری و دانش بنیان روز ۵ شنبه مورخ ۲۶ خرداد ماه در محل وزارت امور خارجه به منظور توسعه همکاری‌های بین المللی پارک های علم و فناوری با دکتر صفری معاون دیپلماسی اقتصادی دیدار نمودند.

تاکید بر تشکیل کمیته مشترک برای پیگیری امور مربوط به شرکت‌های دانش بنیان

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دیدار و پیشنهاد نمود برای پیگیری امور مربوط به شرکت‌های دانش بنیان کمیته مشترکی تشکیل گردد.

حضور شرکت های ایرانی در سومین نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای چین

سومین نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای CIIE 2020 با حضور بیش از 2700 شرکت از 120 کشور جهان از تاریخ 15 الی 20 آبان ماه 1399 ( 5 الی 10 نوامبر 2020 ) در مرکز ملی نمایشگاه های شانگهای برگزار گردید.

برگزاری آنلاین برنامه وبسامیت 2020

وب سامیت بزرگترین رویداد جهانی حوزه فنآوری و ارتباطات است که از سال 2016 تاکنون به صورت سالانه در ماه نوامبر در شهر لیسبون پایتخت کشور اروپائی پرتغال برگزار می‌گردد .