معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی یونان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی یونان در هفته سوم شهریورماه 1402 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

بررسی عملکرد و برنامه‌های شرکت مدیریت فرودگاه‌های ازبکستان

به منظور ارائه گزارش عملکرد شرکت مدیریت فرودگاه‌های ازبکستان در سال 2022 میلادی، همچنین اعلام برنامه‌های شرکت مذکور در سال آینده، کنفرانس مطبوعاتی خانم رعنا جورایوا، رئیس هیئت مدیره فرودگاه‌های ازبکستان JSC در تاریخ 17 فوریه 2023 برگزار گردید. اهم اظهارات نامبرده در این نشست به شرح ذیل می‌باشد:

رکورد فرودگاه "زوارتنوتس" در سال 2022

فرودگاه "زوارتنوتس" ایروان که دروازه اصلی هوایی ارمنستان است، در سال 2022 در شاخص‌های اصلی رکوردهایی را به ثبت رسانده است.

اخبار اقتصادی ترکیه - طرابوزان

اهم اخبار تحولات اقتصادی ترکیه حوزه شرق دریای سیاه در دی ماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی ترکیه - طرابوزان

اهم اخبار تحولات اقتصادی ترکیه حوزه شرق دریای سیاه در آذر ماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

افزایش گردشگران هوایی و دریایی ترکیه

بر اساس گزارش اداره کل مدیریت میدان‌های هوایی کشور، در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر سال جاری میلادی ، تعداد مسافران در فرودگاه استانبول 53 میلیون و 546 هزار و 267 نفر بوده است که از این تعداد 13 میلیون و 555 هزار و 500 نفر، مسافران خطوط داخلی و 39 میلیون و 990 هزار و 767 نفر ، مسافران خطوط بین المللی بوده اند.

اخبار اقتصادی ازبکستان-تاشکند

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در هفته سوم آبان ماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

جابجایی 9.6 میلیون مسافر هوایی در ماه آگوست سال جاری میلادی توسط ترکیه

مدیریت کل فرودگاه‌های کشور ترکیه گزارش خود در خصوص تعداد جابجایی مسافران هوایی از طریق فرودگاه‌های این کشور در ماه اگوست سال جاری میلادی را منتشر کرد.