معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
پس از پایان دوران اجرای محدودیتهای ترددی در مالزی (MCO) با نگاهی به گذشته، شاهد افزایش نقش برجسته تجارت الکترونیک در اتصال فروشنده به خریدار هستیم. گسترش تجارت الکترونیک در این کشور میتواند حاوی درسهایی برای علاقهمندان به توسعه این تجارت در ایران نیز باشد. از جمله بازخوردهای مثبتی که مشتریان با استفاده از زیرساختهای الکترونیک در این مدت ارائه دادند میتوان به موارد مندرج در گزارش ذیل اشاره داشت . در این فرآیند کالا و خدمات به دست مشتری رسیده است و نقل و انتقالات مالی هم به درستی و به موقع انجام شده ( بعضا با تاخیر ) که این امر نشاندهنده قابل اعتماد و اتکا بودن این سیستم (تجارت الکترونیک) در مالزی است.
شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹