معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

Iran & the 30-year-old BSEC; Prospects for Cooperation

Tehran Event on "Iran & the 30-year-old BSEC: Prospects for Cooperation" was held on 30 May 2022

گزارش ماهانه ریسک کشوری صندوق ضمانت صادرات ایران (شهریور-مهر 1399)

صندوق ضمانت صادرات ایران، گزارش ماهانه ریسک کشوری را در سپتامبر 2020 میلادی (شهریور-مهر 1399) منتشر نموده است. در این گزارش به مواردی از جمله تاثیر کرونا بر جهان، هند، ژاپن، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، کویت، عربستان سعودی، عراق، ترکیه، غنا، آنگولا، تحولات انرژی و کالا در سطح جهان و منطقه در سپتامبر 2020 پرداخته که در بخش پیوست این گزارش قابل دسترسی علاقمندان می‌باشد .

گزارش ماهانه ریسک کشوری صندوق ضمانت صادرات ایران (مرداد-شهریور 1399)

صندوق ضمانت صادرات ایران، گزارش ماهانه ریسک کشوری را در اوت 2020 میلادی (مرداد- شهریور 1399) منتشر نموده است. در این گزارش به مواردی از جمله تاثیر کرونا بر منطقه و جهان و نیز کشورهای پاکستان، سریلانکا، بحرین، عمان، کویت،لبنان، بلاروس، اتیوپی، نیجریه و تحولات انرژی و کالا در سطح جهان و منطقه در اوت 2020 پرداخته که در بخش پیوست این گزارش قابل دسترسی علاقمندان می باشد .

گزارش ماهانه ریسک کشوری صندوق ضمانت صادرات ایران (تیر-مرداد 1399)

صندوق ضمانت صادرات ایران، گزارش ماهانه ریسک کشوری را در ژوئیه 2020 میلادی (تیر- مرداد 1399) منتشر نموده است. در این گزارش به مواردی از جمله تاثیر کرونا بر منطقه و جهان، سنگاپور، عراق، کویت، قطر، عربستان سعودی، ترکیه، ارمنستان، آفریقای جنوبی، نیجریه و تحولات انرژی و کالا در سطح جهان و منطقه در ژوئیه 2020 پرداخته است.