معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته دوم تیر 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در دهه دوم فروردین ماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در دهه اول فروردین 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته چهارم اسفند 1400 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

صدور روادید الکترونیکی جهت سفر به آذربایجان

نظر به استعلام برخی تجار و بازرگانان کشورمان به اطلاع می رساند صدور روادید سفر به کشور آذربایجان از طریق سامانه آسان ویزا از سر گرفته شده است.

برنامه‌های توسعه‌ای جمهوری آذربایجان در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر

در مطالعات فنی، ظرفیت منابع انرژی تجدیدپذیر در جمهوری آذربایجان 26940 مگاوات شامل 3000 مگاوات انرژی بادی، 23040 مگاوات انرژی خورشیدی، 380 مگاوات انرژی زیست‌محیطی (Bio) و 520 مگاوات انرژی برق‌آبی رودخانه‌های کوهستانی برآورد شده است.

تلاش برای رسیدن به تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از برنامه ریزی برای افزایش تجارت با عراق تا ۲۰ میلیارد دلار خبر داد.

اخبار اقتصادی آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی آذربایجان در هفته دوم آبان ماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

اهم اخبار و تحولات اقتصادی آذربایجان در هفته اول آبان ماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

اهم اخبار و تحولات اقتصادی آذربایجان در هفته چهارم مهر ماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.