چارچوبی جدید برای ارزش گذاری محتوای بخش رسانه‌ها و ارتباطات در اقتصاد جهانی

پیش بینی می‌گردد که سهم تولید ناخالص داخلی جهانی بخش ارتباطات، رسانه‌ها و پلتفرم ها، که شامل شرکت های رسانه سنتی و دیجیتال است، از سال 2019 تا 2022 شاهد نرخ رشد مرکب (Compound Annual Growth Rate) سالانه 8٪ در مقایسه با 0.5٪ در سایر صنایع خواهد بود، گرچه این صنعت نیز از عواقب اقتصادی پاندمی‌کرونا مصون نمانده است. پیش بینی می‌شود مخارج ماهانه خانگی برای رسانه‌ها (Media) و برنامه‌های تفریحی (Entertainment) در سال 2022 در مقایسه با سال 2019 حدود 30 تا 40٪ کمتر باشد، در صورتیکه هزینه کرد جهانی برای تبلیغات در سال 2020 حدود 8.1٪ نسبت به 2019 کاهش می یابد.