معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
این رویداد برتر ویژه متخصصان بازاریابی و آینده فناوری بازاریابی است که جدیدترین و نوآورترین ایده ها درباره بازاریابی دیجیتال در آن گرد هم می آیند. بیش از 80 سخنران الهام بخش در این حوزه تخصصی و در بیش از 10 کنفرانس به تبادل نظر خواهند پرداخت. موضوعاتی نظیر داده، CRM ، بازاریابی محتوا و ویدئو، رسانه های اجتماعی و بازاریابی اجتماعی، تجربه مشتری، ایمیل و اتوماسیون ، تجارت الکترونیک و بازاریابی چند کاناله، برند دیجیتال و استراتژی ارتباطات، اینفلوئنسر و بازاریابی وابسته، فروش اتوماسیون هوش مصنوعی و بازاریابی، توانمندسازی، مشارکت ها و استراتژی ها و تحول دیجیتال و رهبری از مهمترین محورهای مورد بحث و بررسی در این رویداد خواهد بود.