معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۱/۰۴/۲۴- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۴۲۸

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی ( کیش اینوکس 2022) از 25 لغایت 28مهرماه 1401 در جزیره کیش برگزار می‌شود.

رویداد کیش اینوکس به عنوان یکی از بزرگترین رویداد های اقتصادی کشور در طی سالیان گذشته با حمایت و مشارکت نهادها، سازمان‌ها و شرکت های دولتی و خصوصی فعال در زیست بوم بازار سرمایه و سرمایه گذاری کشور به محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت ها، ظرفیت ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی کشور و ایجاد زمینه‌های تحول در مسیر توسعه اقتصادی کشور تبدیل گردیده است

معرفـی قابلیت هـای نهادهای مالی، توانمندی‌ها و دستاوردهای بـازار سرمایه، پـول و بیمـه کشـور، کمک بـه تشـکیل سـرمایه در اقتصـاد ملی، افزایـش ظرفیـت هـا بـرای رقابـت بـازار پـول و سـرمایه کشـور بـا بازارهـای مشـابه منطقـه و معرفـی فرصـت هـای سـرمایه گذاری در طرح های کلان ملی، جلـب مشـارکت بخـش خصوصـی و سـرمایه گـذاران داخـلی و خارجی، ارائـه جدیـدترین روش های تامین مالی بـرای طـرح هـای سـرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنـی و تجاری بین سـرمایه گذاران و مجریان طـرح هـای سـرمایه گذاری از مهـم تریـن اهداف برگزاری kishINVEX می‌باشـد.

در طی سـال های برگزاری، ارتقـاء کیفیت و اسـتانداردهای برگزاری ایـن رویداد در کنار Branding داخلی و بیـن المللی همواره مورد توجـه برگزار کنندگان KishINVEX بـوده است. حاصـل عملکـرد سـال های اخیـر ایـن رویـداد حضـور بیـش از 1600 شـرکت داخلی و خارجی و مشـارکت بیــش از 40000 نفـر از کارشناسـان و مسئولین اقتصادی کشـور، برگـزاری بیـش از 130 نشسـت تخصصـی و همایـش بیـن المللـی، برگزاری بیـش از 750 ملاقات تجـاری و عقـد بیـش از 200 قـرارداد و تفاهمنامـه همـکاری بیـن شرکت های داخلـی و خارجـی و تبدیل رویـداد KishINVEX به یکی از بزرگتریـن رویـداد هـای اقتصادی کشور می‌باشد.

گروه‌های کالایی و مخاطبان رویداد

بانک ها، بیمه‌ها، ارکان بازار سرمایه و بورس ها،شرکت های تأمین سرمایه، شهرداری‌ها و سازمانهای وابسته،موسسات مالی و اعتباری، صرافی‌ها و لیزینگ ها، شرکت های پذیرفته شده و فعال در بورس اوراق بهادار، شرکت های فعال در بورس کالا و فرابورس، شرکت های کارگزاری و صندوق های سرمایه گذاری مشترک، شرکت های سرمایه گذاری و مشاورسرمایه گذاری، تشکل ها و انجمن‌ها، مشاور سرمایه گذاری و لیزینگ، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری درمسکن، شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات به ویژه در حوزه مالی و سرمایه گذاری، شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی و اعتبار سنجی و موسسات حسابرسی، طرح ها و پروژه‌های مرتبط با موسسات مالی و اعتباری، لیزینگ و مستغلات. طراحی و ساخت پروژه‌های عمرانی، مشاوران، پیمانکاران و طراحان، شهرسازی، تعاونی‌های مسکن، انبوه سازان، طرح ها و پروژه‌های عمرانی و شهرسازی در بخش های دولتی و خصوصی، بازسازی و زیبا سازی شهرها، پروژه‌های تولید انبوه سریع، موسسات علمی‌پژوهشی تحقیقاتی و نشریات تخصصی و نرم افزار، بهسازی بافت های فرسوده، مشاوره و مدیریت سرمایه در بخش مسکن و شهرسازی و عمرانی، فضای سبز و شهرسازی، طراحی و ساخت هتل ها و مراکز گردشگری، معرفی بسته‌های سرمایه گذاری ادارات کل میراث فرهنگی مراکز استان‌ها، پروژه‌های سازمان‌های سیاحتی و گردشگری، مدیریت سرمایه جهت توسعه زیرساخت ها و گسترش واحدهای اقامتی و مراکز گردشگری و مطبوعات، انتشارات و رسانه‌های اقتصادی.

ملاقات های تجاری - جلسات همتایابی

استقبال مشارکت‌کنندگان رویداد کیش اینوکس از برگزاری جلسات همتایابی، زمینه معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌ها، تبادل نظرات کارشناسانه و امکان گسترش همکاری‌های بیشتر را فراهم نموده است.
کیش اینوکس فرصتی منحصربه‌فرد برای مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی در دست‌یابی به اطلاعات عمومی و تخصصی حوزه بازار سرمایه کشورمان ایجاد کرده است. طی برگزاری این رویداد، شرکت‌کنندگان در ملاقات‌های از پیش برنامه‎‌ریزی شده و هدفمند به تعامل با بازار هدف خود، تبادل ایده‌ها و تجربیات و بررسی امکان همکاری محتمل آتی می‌پردازند. این جلسات فرصت مناسبی را در اختیار واحدهای داخلی اعم از تولیدکنندگان، فعالان بازار سرمایه، پروژه‌های سرمایه پذیر و سایر دست‌اندرکاران این حوزه قرار داد تا به معرفی ظرفیت‌‌های تولیدی و خدماتی خود بپردازند و از این طریق به پویایی و هم افزایی هرچه بهتر کسب و کار خود در کنار سایر شرکت کنندگان اهتمام ورزند.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و هماهنگی‌های لازم با شماره 02188179790 شرکت بهاران تدبیر کیش (دبیرخانه رویداد) و یا آدرس ایمیل info@kishinvex.com دپارتمان ملاقات‌های تجاری تماس حاصل فرمایند.

پوستر کیش اینوکس 2022

فرم ثبت نام کیش اینوکس 2022

اطلاعات و مقررات عمومی نمایشگاه

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما