معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی اوکراین

گزیده اخبار اقتصادی اوکراین در هفته سوم شهریور 1400 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی اوکراین (هفته چهارم اردیبهشت ماه 1400)

برخی از مهمترین اخبار و تحولات اقتصادی کشور اوکراین در هفته چهارم اردیبهشت ماه 1400 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی اوکراین (هفته اول فروردین ماه 1400)

اهم اخبار و تحولات اقتصادی کشور اوکراین در هفته اول فروردین ماه 1400 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

سیستم بانکی اوکراین با گذر از بحران کرونا: اتخاذ سیاست گسترش خدمات دیجیتال

سال 2020، به دلیل همه گیری ویروس کرونا و بحران اقتصادی متعاقب آن، به یک آزمایش واقعی برای ارزیابی قدرت بانک های اوکراینی تبدیل شد. این سیستم با بهره گیری درست از بحران‌های قبلی، در برابر این بحران مقاومت کرد و گسترش خدمات دیجیتال را برگزید.

اخبار اقتصادی هفته چهارم آذرماه 1399 اوکراین

اهم اخبار و تحولات اقتصادی کشور اوکراین در هفته چهارم آذر ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

اخبار اقتصادی اوکراین (هفته دوم آبان ماه 1399)

اهم اخبار و تحولات اقتصادی کشور اوکراین در هفته دوم آبان ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

اخبار اقتصادی اوکراین (هفته اول آبان ماه 1399)

اهم اخبار و تحولات اقتصادی کشور اوکراین در هفته اول آبان ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

اخبار اقتصادی اوکراین (هفته چهارم مهر ماه 1399)

اهم اخبار و تحولات اقتصادی کشور اوکراین در هفته چهارم مهر ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

اختلاف در مدیریت بانک مرکزی اوکراین

اعلام بی‌اعتمادی شورای بانک مرکزی اوکراین نسبت به دو تن از معاونین این بانک که از تیم قبلی همچنان در سمت خود باقی مانده‌اند باعث شده است اختلاف در رأس هرم قدرت بانک ایجاد شود. گفته شده است که رئیس بانک مرکزی در پیشنهاد به رأی‌گیری نسبت به عدم اعتماد این معاونین از سوی یکی از اعضای هیأت نظارت، رأی موافق داده و این در حالی است که شورا صلاحیت این کار را نداشته است. اختلافات داخلی میان مدیران ارشد بانک مرکزی و ریاست بانک نه تنها برای ارزش گریونا بلکه برای مذاکرات با شرکای بین‌المللی برای دریافت وام، به خصوص مذاکرات با صندوق بین‌المللی پول مضر می‌باشد.

اخبار اقتصادی اوکراین (هفته اول مهرماه 1399)

اهم اخبار و تحولات اقتصادی کشور اوکراین در هفته اول مهر ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح ذیل اعلام می‌گردد.