معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته دوم شهریورماه 1403 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان - نخجوان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان حوزه نخجوان در هفته سوم مردادماه 1403 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته اول مردادماه 1403 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته چهارم خرداد ماه 1403 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته سوم مردادماه 1402مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته اول تیرماه 1402مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته اول خرداد ماه 1402مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

توسعه در جمهوری خودمختار نخجوان: چگونگی تبدیل چالش ها به فرصت ها

این گزارش به تشریح پیشرفت های صورت گرفته در جمهوری خودمختار نخجوان طی سال های پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و اعلام استقلال کشور جمهوری آذربایجان پرداخته است. در این مدت طرح های زیادی در جمهوری خودمختار نخجوان اجرا گردیده است که پیشرفت های قابل توجهی را به ارمغان آورده و منجر به ثبات اقتصادی، توسعه امکانات در بخشهای مختلف و بهبود رفاه اجتماعی مردم این جمهوری خودمختار شده است.