معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
ارزیابی نماینده بانک جهانی در قزاقستان به لحاظ برخورداری دانشآموزان از امکانات تحصیل در شرایط کوید 19 و تقسیمبندی این کشور به چهار بخش سطح درآمد، امید به زندگی، کیفیت آموزش و سایر شاخص ها در قزاقستان متفاوت است. این تفاوت در کیفیت آموزش هم وجود دارد، اما این نابرابری اقتصادی-اجتماعی در مناطق مختلف تأثیر دارد. دانشآموزان مدارس نخبه با حدود سه سال تحصیل از سایر دانشآموزان مدارس عادی پیشی میگیرند.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹