معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی کشورهای حوزه کارائیب

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی روزنامه‌ها و رسانه‌های کشورهای واقع در حوزه کارائیب در هفته سوم و چهارم آذرماه 1402 به شرح ذیل ارائه می‌ گردد:

اخبار اقتصادی ازبکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در هفته اول مهرماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته اول دی ماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان-باکو

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته دوم آذرماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان-باکو

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته اول آذرماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

محصولات وارداتی معاف از مالیات در گمرکات تونس

لیست جدید محصولات وارداتی معاف از مالیات در گمرکات کشور تونس به شرح فایل های ضمیمه ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان-باکو

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته دوم آبان ماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

قانون مقررات گمرکی روسیه

قانون مقررات گمرکی روسیه یا به بیان دقیق‌تر، «قانون فدرال فدراسیون روسیه در خصوص مقررات گمرکی و اصلاح اقدامات قانونی جداگانه» در 26 ژوییه‌ 2018 در دومای دولتی روسیه به‌تصویب رسید و در 28 ژوییه در شورای فدراسیون روسیه تأیید شد.

اخبار اقتصادی ازبکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در نیمه دوم فروردین 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اعطای معافیت واردات و گمرکی ونزوئلا به 4611 کد کالایی

مصوبه هیات دولت ونزوئلا در تاریخ 29 دسامبر 2020 در روزنامه رسمی این کشور به شماره 6608 با موضوع اعطای معافیت واردات و گمرکی به 4611 کد کالایی منتشر گردید.