معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی ازبکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در هفته سوم شهریور ماه 1403 (بخش دوم) مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد:

پایان پانزدهمین کمیسیون مشترک ایران و تاجیکستان

پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان با کسب دستاورد‌های ارزشمند برای توسعه و گسترش همکاری‌های فی‌مابین دو کشور، به ریاست وزیر نیرو و وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان به کار خود پایان داد.

برگزاری پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تاجیکستان

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه : پانزدهمین کمیسیون مشترک قتصادی ایران و تاجیکستان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۴ و ۱۵ آذر سال جاری به میزبانی وزیر نیرو و با حضور وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان در تهران برگزار می‌شود.

اخبار اقتصادی ونزوئلا

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ونزوئلا در هفته چهارم آبان ماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح ذیل ارائه می‌گردد.

شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و روسیه

در راستای تقویت همکاریها و برگزاری کمیسیون‌های مشترک اقتصادی با کشورهای مختلف ، شانزدهمین اجلاس کمیسون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و روسیه در شهر گروژنی به میزبانی روسیه 7 تا 10 آبان ماه 1401 برگزار می‌گردد.

برگزاری جلسه کمیته مشترک اقتصادی ایران و اقلیم کردستان عراق

جلسه کمیته مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق با حضور دکتر مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و هیئت همراه و امید صباح دبیر انجمن وزیران و مقامات مرتبط اقلیم کردستان به همراه سرکنسول های جمهوری اسلامی ایران در اربیل و سلیمانیه در انجمن وزیران اقلیم کردستان برگزار شد.

نشست کمیسیون مشترک ایران و ونزوئلا در تهران برگزار می‌شود

دکتر صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از برگزاری نشست کمیسیون مشترک ایران و روسیه در مسکو و همچنین نشست کمیسیون مشترک ایران و ونزوئلا در تهران خبر داد.

کمیسیون مشترک اقتصادی/ ایران و پاکستان ۴ توافق امضا کردند

کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان با امضای چهار سند همکاری در بخش‌های مختلف پایان یافت.

بیست و یکمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ج.ا.ایران و پاکستان

بیست و یکمین کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری پاکستان از ۲۶ تا ۲۸ مرداد 1401 در اسلام آباد برگزار خواهد شد.

پانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی با کشور بلاروس

پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در روزهای ۶ و ۷ مرداد ماه سال جاری در مینسک پایتخت بلاروس به ریاست جناب اقای دکتر فاطمی امین، وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت و جناب آقای پیوتر پارخوچیک، وزیر محترم صنایع بلاروس برگزار می شود.