معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی بولیوی

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی بولیوی در هفته دوم شهریورماه 1402، مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی بولیوی

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی بولیوی در هفته دوم دی ماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

اولویت های سرمایه گذاری دولتی کوبا در سال ۲۰۲۲

جدیدترین گزارش مربوط به سرمایه گذاری دولتی از سوی اداره ملی آمار و اطلاعات کوبا (ONEI) به تحلیل سرمایه گذاری‌های بودجه ای این کشور در برخی از حوزه‌های اقتصادی در بازه زمانی ژانویه تا پایان سپتامبر سالجاری میلادی پرداخته است. بر اساس این سند «خدمات بازرگانی و فعالیت املاک و مستغلات» بیش از بخش هائی چون کشاورزی و بهداشت موفق به دریافت سهم بیشتری از بودجه کشور شده اند.

اخبار اقتصادی اکوادور

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی و تجاری اکوادور در هفته سوم مردادماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

گزارش موسسه هرمس درباره ریسک اعتباری الجزایر

شرکت مالی اعتباری اویلر هرمس رتبه ریسک اعتباری کشور الجزایر را C4 ریسک بالا ،( در دسته بندی A تا D)، اعلام کرد. هرمس پیش بینی کرد رشد تولید ناخالص داخلی الجزایر در سال 2020 به منفی 6.7 و در سال 2021 و با افزایش قیمت نفت به مثبت 3.4 بالغ شود.