معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

همایش ارتقاء نیروگاه‌های حرارتی در آسیای مرکزی

همایش " ارتقاء نیروگاههای حرارتی در منطقه آسیای مرکزی" در تاریخ 15 و 16 فوریه 2023 (26 و 27 بهمن 1401 در محل هتل هیلتون شهر تاشکند برگزار شد.

اخبار اقتصادی ازبکستان-تاشکند

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در هفته اول آذرماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ترکمنستان (استان‌های ماری و لباب)

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکمنستان (استان‌های ماری به مرکزیت مرو و لباب) در نیمه نخست تیر 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ازبکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در نیمه اول فروردین 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ازبکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در نیمه دوم بهمن ماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

وضعیت صنعت برق صربستان

گزارش پیش رو برگرفته از مصاحبه آقای ولادیمیر مارکوویچ مدیر اجرایی توسعه پروژه‌های استراتژیک در صنایع برق صربستان (EPS) با ماهنامه دیپلماسی و تجارت صربستان می‌باشد. وی در این مصاحبه آخرین وضعیت صنعت برق در صربستان، بحران انرژی در اروپا و افزایش قیمت انرژی و نحوه عملکرد صربستان در این شرایط را تبیین کرده است.

اخبار اقتصادی ازبکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در نیمه دوم دی ماه 1400 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی ازبکستان (نیمه اول آبان ماه 1399)

مهم‌ترین اخبار و تحولات اقتصادی داخلی و خارجی ازبکستان در نیمه اول آبان ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح ذیل است.

اخبار اقتصادی ازبکستان (شهریور ماه 1399)

مهم‌ترین اخبار و تحولات اقتصادی داخلی و خارجی ازبکستان در شهریور ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح ذیل است.