معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

تصمیمات جدید دولت زیمبابوه برای زمین‌های بدون استفاده

دولت زیمبابوه تصمیم دارد زمین‌های کشاورزی را که بلا استفاده مانده، از کشاورزان سیاه پوست پس گرفته و در اختیار دیگر کشاورزان قرار دهد. این کشاورزان که با تصمیم رابرت موگابه در اوایل دهه 2000 میلادی و پس از اصلاحات ارضی صاحب زمین‌های کشاورزی شدند، از ظرفیت این زمین‌ها به طور کامل استفاده نمی‌کنند و درصد قابل توجهی از این زمین‌ها بدون استفاده رها شده است.

اخبار اقتصادی اوکراین (هفته چهارم اردیبهشت ماه 1400)

برخی از مهمترین اخبار و تحولات اقتصادی کشور اوکراین در هفته چهارم اردیبهشت ماه 1400 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی اوکراین (هفته سوم بهمن ماه 1399)

اهم اخبار و تحولات اقتصادی کشور اوکراین در هفته سوم بهمن ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

احیای وزارت کشاورزی در کابینه اوکراین و اقدامات این بخش در سال 2020

سال گذشته یک آزمون دشوار برای بخش کشاورزی اوکراین بود: خشکسالی و برداشت ضعیف منجر به افزایش قیمت مواد غذایی شد. روند کرونایی نیز حاکم بود. با این وجود، این سال اخبار مثبتی را نیز به همراه داشت: دولت، احیای وزارت کشاورزی و سیاست‌های ارضی، و شورایعالی دستور لغو یک دوره توقف در فروش زمین‌های کشاورزی را صادر کرد.

اخبار اقتصادی اوکراین (هفته چهارم دی ماه 1399)

اهم اخبار و تحولات اقتصادی کشور اوکراین در هفته چهارم دی ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

اخبار اقتصادی اوکراین (هفته چهارم شهریور ماه 1399)

اهم اخبار و تحولات اقتصادی کشور اوکراین در هفته چهارم شهریور ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور انتشار یافته به شرح ذیل اعلام می‌گردد: